Waitomo cave en tongaria

8 maart 2015

Op weg naar een paar lifters meegenomen En meisje uit Amsterdam en een van Alaska.   Veel ambiance blijkbaar is jean marie  nog heel populair in Nederland.  De glimwormen vormen een ware melkweg in het donker.

Hier nog prachtig weer.  In tongaria park  in het land van Gondor  regen en veel wind. We doen dus een aangepaste wandeling.  Dag  erop een MTB rIde .

Stekt an hand op

Wat krijgen we te horen ! Mama is ^ GOD ^ op the bike. Logement in trekkerslodge.  Zo kom je in contact met de jeugd.  Nieuw recept voor bolognaise sauce.  Voeg salamie repen toe.  Mmmm lekker!

Sorry hè gasten. De beste foto's staan op de canon en de wijn wat te goed vanavond

1. Dirk&noella:
    8 maart 2015
    Klinkt allemaal heel goed! Wij zullen ons tevreden houden met 4 dagjes Barcelona ;)
    voor de rest alles ok hier! Geniet er daar van.
    Groetjes
  2. Spranghers Jacqueline:
    9 maart 2015
    Dag tante An en Mark.Hier alles ok ik zal wel dozen vullen .Met pa alles goe en de rest ook .groeten jaco
  3. Carine:
    9 maart 2015
    Hé , hallo daar jonge sportievelingen jullie horen ook nog bij de jeugd, je moet zeker niet onderdoen! het is daar prachtig om te sporten en te genieten ....
    in die mooie natuur, ik zou het daar heerlijk vinden om aan yoga te doen zalig lijkt me ...veel groetjes en laat je overspoelen door die onbeschrijflijke mooie plaatsen op aarde! Veel plezier ..
  4. Peggy, Frans en Stijn:
    10 maart 2015
    Leuk om jullie reisverhalen te lezen. Jullie hadden mij jullie blog niet doorgemaild. En ik die zo benieuwd nr jullie reisverslagen was. Is bij deze wel gelukt. dankzij de mail v Marleen. Het ziet er allemaal geweldig uit. Nog veel fun daar. Groetjes.