Dunedin _Mount cook

27 maart 2015

Hai  hier zijn we  nog een keer, waarschijnlijk de laatste. De  rest hoor je  dan wel als we terug in land  zijn.Eerst gaan eten tot straks. Terug,in Dunidun  trip naar de  blauwe  pinguïn  kleinste  soort.De blauwe   pinguïn   leeft in  groep. Dag nadien  naar de  kliniek  waar de pinguïns  voor verzorging  komen. In Portobella  een mooie strand  wandeling . Op zoek  naar  zeeleeuwen ,dan op 3m  van ons een fjordpinguïn prachtig we hebben  ons er bij gezet  hoelang?

Dan  naar  de  Mount cook  mooie berg  gletsjer  een wandeling  van  3h  .Vandaag  met de jetboot  op het gletsjer meer  dat  water  is  ijs koud. In de namiddag  mtb en benen verzuurt. En heb nog  steeds  een kajak  arm dringend aan rust toe.Contador

Morgen naar lake  tekapo  de laatste  dag  en dan naar de luchthaven.

Groetjes  tot in België , dinsdag ,

Marc en Annemie

1. Veronique Van Audenhove:
    27 maart 2015
    Hoi Annemie en Marc

Als ik het zo hoor zal contador nog sneller terug zijn dan gedacht.Veel oefenen met de nieuwe fiets zal er niet meer inzitten.Geniet nog met volle teugen de laatste dagen want daarna is het terug naar de realiteit.Groetjes Veronique
  2. David en Nele:
    28 maart 2015
    Ela, heb dan uiteindelijk toch de link gekregen :-)
    Prachtige foto's.
    Goede terugreis.
    Vele groetjes
    David, Nele en de meisjes x
  3. Peggy:
    29 maart 2015
    Geweldige reis!
    Een goeie en veilige terugreis.