Tongariapark Abel Tasman

11 maart 2015

Weg uit het slechte weer naar Martingsborough. Land van wijn en een beetje honing. Hadden we hier ook maar een aantal dagen kunnen blijven...De riesling is super. De pinot nor is als limonade. Volgende dag om 5h eruit. Een rit in het donker door de bergen. Spanning. Geraken we tijdig op de ferry. Hoe gaat het daar allemaal in zijn werk? Alles uiteindelijk zeer vlot verlopen.Het binnenhalen in de marlbouroughsounds is zoals op de postkaarten.Subliem. Geen foto’s op de tablet.

Vandaag woensdag in Abel Tasman de watertaxi genomen en teruggekeerd via de bergflanken aan de waterlijn.Een wandelingske van 27 km.  Niet slecht om de aankoop van een privestrandje met wit zand en zeerobben te bezichtigen.

Ann, stuur jij de link door naar Chris en Inge

Peggy, de Alblacks zijn gevonden....

Groeten en tot devolgende

1. Veronique Van Audenhove:
    12 maart 2015
    Hey Annemie en Marc ,
    Heb jullie Blog gevonden.
    Jullie hebben al het een en ander beleefd.
    Had via Skype geprobeerd jullie te bereiken ,maar langs deze weg zal dit blijkbaar vlugger gaan.

Geniet verder van deze reis.

Groetjes

Veronique
  2. Joke De Lange:
    Hallo Anne- Marie en Marc,
    Ziet er allemaal zo mooi uit.Geniet er maar van
    groetjes,
    Joke
  3. Joke De Lange:
    Anne-Marie en Marc,
    Mooievaar natuur! Geniet er maar van!
    Groetjes,
    Joke
  4. Joke De Lange:
    Mooie natuur
  5. Ann Demasieres:
    15 maart 2015
    Wauw, is dit niet allemaal teveel om op te nemen al dat moois! In elk geval wij genieten hier mee, zooooooooschoooooooon.
    Ik stuur door naar Chris en Nele deed ik al op eigen initiatief
    Amuzeer ze hé!!!
    Ann en marc
  6. Veronique Van Audenhove:
    15 maart 2015
    Hallo Annemie en Marc,

Het is een feit: ben bijna in bezit van mijn race fiets.
    Gisteren met de deskundige hulp van nonkel Jan de aankoop gedaan en mag woensdag of ten laatste zaterdag de fiets ophalen.
    Kan ik nog wat oefenen vooral eer de vrouwelijke Contador naar huis komt.
    Want als ik lees hoe sportief jullie daar zijn zal je goed getraind naar huis komen van de reis.

Blijf verder genieten van al dat moois.

Groetjes

Veronique
  7. Chris en Inge:
    16 maart 2015
    Zondedju ! jullie zitten ver weg, je hebt gelijk hoor. Ik zie aan de foto's dat het genieten is.
    ps : je mist wel belangrijkste fuif van het jaar 50+50 Chris en Inge